Ako imaš poteškoća s pristupom našoj internetskoj stranici, onda nazovi +3851 3000803 ili potraži Aplikacija Google Assistant za Flixbus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Novosti COVID – 19 – Informacije za naše putnike

Trebam li kontaktirati FlixBus glede novih informacija o mom putovanju?

FlixMobility proaktivno informira putnika ako je došlo do izmjena njegove predviđene vožnje te stoga nema potrebe kontaktirati Službu za korisnike. Ljubazno Vas molimo da prilikom kupnje karte osigurate valjanu e-Mail adresu i telefonski broj kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o mogućim promjenama. Svoj broj telefona uvijek možete dodati ovdje. Trenutno aktualne promjene po našoj mreži autobusnih linija navedene su niže u tekstu.

Imajte na umu da zbog trenutne količine zahtjeva koje primamo, obrada ili vrijeme čekanje za razgovor s agentom može biti duže od očekivanog. Savjetujemo Vam da provjerite našu web stranicu gdje u rubrici Usluge možete pronaći detaljne informacije i odgovore na često postavljana pitanja.

FlixMobility pažljivo prati razvoj situacije vezano uz koronavirus te je u stalnom kontaktu s mjerodavnim vlastima. Spremni smo prilagoditi se uputama odgovornih institucija. Dobrobit i sigurnost naših putnika i vozača su naš najveći prioritet od samih početaka. U nastavku možete pronaći trenutne informacije:

Mogu li još uvijek putovati FlixBusom?

Sve FlixBus autobusne veze koje su trenutno dostupne prometuju prema redovnom voznom redu. Međutim zbog operativnih razloga, moguća su kašnjenja. Svi će putnici biti obaviješteni o promjenama.

Bosna i Hercegovina: Zbog uvođenja mjera sigurnosti prilikom putovanja i prelazaka granica od strane mjerodavnih tijela, FlixBus prestaje s prometovanjem na međunarodnim linijama u/iz BiH do daljnjega.

Srbija: Zbog uvođenja mjera sigurnosti prilikom putovanja i prelazaka granica od strane mjerodavnih tijela, FlixBus prestaje s prometovanjem na međunarodnim linijama u/iz Srbije do daljnjega.

Hrvatska: U skladu s odlukama vlade Republike Hrvatske te donošenjem novih mjera i instrukcija o ponašanju u javnom međugradskom prijevozu putnika, 11. 5. 2020. FlixBus kreće s prometovanjem prema određenim destinacijama u sklopu granica Hrvatske.

Od 18. 6. 2020. u skladu s mjerama donesenim od strane nadležnih tijela svake države, FlixBus pokreće međunarodne linije te povezuje Hrvatsku sa Slovenijom, Austrijom, Njemačkom, Švicarskom, Češkom i Luksemburgom.

Molimo imajte na umu kako ovo može rezultirati promjenama voznog reda ili otkazima vožnji. Informirat ćemo putnike proaktivno ukoliko je njihova vožnja otkazana te ćemo izdati kupon u iznosu cijene karte bez naplate naknade za otkazivanje. Žao nam je zbog neugodnosti te se nadamo da ćemo Vas uskoro ponovo moći odvesti do Vaše destinacije.

Koje mjere poduzima FlixBus?

Uz detaljno čišćenje autobusa na kraju svakog putovanja, neprestano pratimo mjere koje donosi Vlada te smo spremni odmah reagirati i prilagoditi se novim uputama o međunarodnom prijevozu putnika.

Više informacija o prevenciji širenja koronavirusa možete pronaći na službenoj stranici ZZJZFBiH te preporučujemo da pratite ažurirane upute lokalnih vlasti.

Kako mogu zatražiti povrat svoje karte?

Ako je FlixBus morao otkazati putovanje kao rezultat ograničenja putovanja, javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku kako bi Vam pružili informacije o procesu povrata karte.

Ako želite otkazati vožnju zbog promjene plana putovanja, to možete učiniti u skladu s našim odredbama i uvjetima dostupnim ovdje.

Molim Vas da prilikom kupnje karte navedete točnu email adresu i broj telefona kako bi Vas, ukoliko dođe do promjene vašeg putovanja, mogli direktno kontaktirati i uputiti u daljnji postupak.

Gdje mogu potražiti najnovije informacije?

Ova će se stranica redovito ažurirati u skladu s novom direktivom odgovornih vlasti, a čije se promjene tiču naše mreže autobusnih linija.

Sigurnosne upute

Sigurnost i dobrobit naših korisnika, vozača, partnera i zaposlenika naš su glavni prioritet. Zbog trenutne situacije uzrokovane pojavom virusa COVID-19 uvodimo nove sigurnosne smjernice kako bi omogućili sigurno poslovanje i zaštitu naših putnika i osoblja. Na razvoju ovih smjernica blisko surađujemo s mjerodavnim zdravstvenim i vladinim tijelima te slijedimo njihove savjete za daljnje korake koje treba poduzeti.

Želimo osigurati putnicima što ugodniji i sigurniji boravak u našim autobusima. Niže u tekstu nalazi se pregled mjera predostrožnosti koje provodimo u svrhu zaštite zajednice od mogućih rizika. Ljubazno podsjećamo naše korisnike da pridržavanjem zaštitnih mjera djeluju u skladu s preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i Federalnog ministarstva zdravstva BIH.

Čišćenje autobusa i dezinfekcija

  • Dostupnost sredstva za dezinfekciju ruku na stražnjim vratima autobusa
  • Provođenje dezinfekcije vozila nakon svakog putovanja prema smjernicama o dezinfekciji temeljenim na propisima WHO-a i Federalnog ministarstva zdravstva BIH.
  • Provođenje dodatne dezinfekcije od strane osoblja FlixBusa na glavnim autobusnim stajalištima

Promjena usluga

  • Toaleti u autobusu ostaju zatvoreni (osigurat će se dodatna stajanja)

Zdravstvena zaštita u autobusu

  • Opremljenost vozača zaštitnom opremom (maske i rukavice)
  • Prilikom ukrcaja i tijekom vožnje u autobusu putnicima se savjetuje nošenje zaštitnih maski
  • Ulazak putnika u autobuse isključivo na stražnja vrata
  • Upute vozača autobusa/osoblja na autobusnoj stanici o održavanju udaljenosti prilikom ukrcaja putnika
  • Pri ulasku u autobus putnicima na raspolaganju sredstvo za dezinfekciju ruku
  • Digitalni pregled karata/dokumenata
  • Vozačev govor putnicima na početku i kraju putovanja uključuje ažurirane sigurnosne upute
  • Dezinfekcija dječjih sjedalica dostupna je u FlixBus shopovima* (kod osoblja autobusne stanice ili vozača autobusa)

FlixBus shopovi & autobusne stanice*

  • Učestalo čišćenje i dezinfekcija svih FlixBus shopova*
  • Ograničen broj korisnika prilikom ulaska u prostorije FlixBus shopova* s međusobnom udaljenosti od 2 metra
  • Putnike će se poticati da prilikom kupnje karata koriste bezgotovinsko i kartično plaćanje
  • Autobusne stanice bit će označene trakom kako bi se osigurao razmak od 2 metra prilikom ukrcaja

*Dostupni u određenim gradovima