Ako imaš poteškoća s pristupom našoj internetskoj stranici, onda nazovi +3851 3000803 ili potraži Aplikacija Google Assistant za Flixbus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Novosti COVID – 19 – Informacije za naše putnike

Iako nam je želja omogućiti svim našim putnicima ugodna i lako dostupna putovanja, u skladu s trenutnom epidemiološkom situacijom morali smo prilagoditi našu ponudu autobusnih linija. Vožnje autobusom prema svim destinacijama u skladu su s trenutno donesenim epidemiološkim mjerama uključujući i higijenske standarde te dozvoljenu popunjenost kapaciteta država u koje se putuje. 

Putovanja u vrijeme koronavirusa

Obavezno provjeri važeće putne propise i upute prije svog putovanja. U nastavku ćeš pronaći poveznicu na stranicu lokalnih nadležnih službi na kojoj možeš pronaći najnovije informacije. Tvoja je odgovornost biti u toku sa uputama za putovanje u zemlju tvog konačnog odredišta, kao i u potencijalne tranzitne zemlje.

Molimo posjeti službenu stranicu Vlade Federacije BIH za najnovije informacije.


Za međunarodna putovanja možda će biti potreban negativan rezultat testa na COVID-19. Molimo provjeri sve službene propise na stranici reopen.europa.eu unosom detalja o svom putovanju. Ne postupanje u skladu s propisima može rezultirati uskraćivanjem ulaska putnika u autobus.


Detaljne informacije o svim dostupnim FlixBus autobusnim linijama, destinacijama i polascima možeš provjeriti ovdje.

U suradnji s lokalnim zdravstvenim i vladinim nadležnim službama uveli smo sigurnosne mjere kako bismo ti omogućili najbolji doživljaj putovanja i nastavili bojati svijet u zeleno.

Sigurnost naših putnika, vozača, partnera i zaposlenika nam je glavni prioritet. Kako bi svi mogli putovati sigurno potrebna nam je i tvoja pomoć, a to možeš učiniti na sljedeći način:

  • Prije kupnje karte provjeri možeš li putovati i pridržavaj se svih mjera savjetovanih od strane lokalnih zdravstvenih i vladinih nadležnih službi.
  • Prilikom ukrcaja i tijekom vožnje u autobusu, obavezno nosi zaštitnu masku.
  • Pridržavaj se svih preventivnih mjera tijekom putovanja.

Kako bi tvoje putovanje bilo ugodno i sigurno te u skladu s najvišim higijenskim standardima uveli smo sljedeće mjere:

Čišćenje autobusa:

  • Dostupnost sredstva za dezinfekciju ruku na stražnjim vratima autobusa.
  • Provođenje dezinfekcije vozila nakon svakog putovanja prema smjernicama o dezinfekciji temeljenim na propisima WHO-a i HZJZ-a.
  • Provođenje dodatne dezinfekcije od strane osoblja FlixBusa na glavnim autobusnim stajalištima

Ukrcaj i iskrcaj putnika:

  • Opremljenost vozača zaštitnom opremom (maske i rukavice)
  • Prilikom ukrcaja i tijekom vožnje u autobusu, putnici su obavezni nositi zaštitne maske 
  • Ulazak putnika u autobus isključivo na stražnja vrata autobusa
  • Upute vozača autobusa/osoblja na autobusnoj stanici o održavanju udaljenosti prilikom ukrcaja putnika
  • Pri ulasku u autobus putnicima na raspolaganju sredstvo za dezinfekciju ruku
  • Vrši se digitalni pregled karata/dokumenata
  • Vozačev govor putnicima na početku i kraju putovanja uključuje ažurirane sigurnosne upute
  • Dezinfekcija dječjih sjedalica dostupna je u FlixBus shopovima* (kod osoblja autobusne stanice ili vozača autobusa)
Signos de interrogación en papeles verdes

Što moram znati prilikom planiranja putovanja?

FlixBus mreža autobusnih linija redovito se ažurira u skladu s potražnjom te sigurnosnim mjerama nadležnih tijela kako u Hrvatskoj tako i u svim ostalim državama u kojima prometuju naši autobusi.

Prilikom kupnje karte savjetujemo ti da ostaviš svoje točne kontakt podatke (e-mail adresu i broj telefona) kako bismo te mogli na vrijeme informirati u slučaju promjena vezanih uz tvoje putovanje. Ovdje možeš ažurirati kontakt podatke u svojoj rezervaciji.

Za više informacija pogledaj našu stranicu s najčešćim pitanjima i odgovorima. Ukoliko ti je potrebna daljnja podrška, možeš se direktno obratiti našoj korisničkoj službi ispunjavanjem kontakt obrasca u rubrici Pomoć.

Zbog situacije s koronavirusom trenutno se zaprima veći broj upita pa se time i nešto duže čeka na odgovor, odnosno javljanje operatera.

Kako mogu zatražiti povrat svoje karte?

Ako je FlixBus morao otkazati putovanje kao rezultat ograničenja putovanja, javit ćemo ti se u najkraćem mogućem roku kako bi ti pružili informacije o procesu povrata karte. Ako želiš otkazati vožnju zbog promjene plana putovanja, to možeš učiniti u skladu s našim odredbama i uvjetima dostupnim ovdje.