§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Česta pitanja

Prije putovanja

   

Karte za sve linije koje se mogu kupiti pronaći ćeš u našem obrascu za pretraživanje na www.flixbus.ba. Aktuelnu mrežu linija možeš pronaći na našoj web stranici u rubrici Autobuske linije.

   

Naše linije mogu se rezervisati putem naše aplikacije ili na našoj web stranici oko 3 do 6 mjeseci prije polaska. Svakog dana neumorno radimo na izgradnji naše mreže i osmišljamo kako da poboljšamo postojeće linije. Pritom su nam tri stvari posebno važne: tačnost, atraktivna vremena polaska i optimalne mogućnosti presjedanja.

   

Naš pregled stanica nudi ti popis naših polazišta. Klikom na dotični grad možeš saznati adresu stanice(a) i vidjeti kartu. Na potvrdi tvoje rezervacije te stanice su prikazane i na karti, a po pravilu su označene.

   

Najjednostavnija je kupovina karte direktno preko naše web stranice ili naših aplikacija za pametne telefone. Tako ujedno osiguravaš i najpovoljniju cijenu. Potvrdu kupovine dobijaš jednostavno na e-poštu (pogledaj i u mapi neželjene pošte).

Osim toga, putovanje možeš kupiti telefonski putem naše službe za korisnike (+3851 3000803*), na jednom od naših prodajnih mjesta / putničkih agencija ili izravno kod vozača u autobusu. Vodi računa o tome da u autobusu moraš platiti redovnu cijenu (za odrasle i djecu) te da kartu možeš kupiti jedino ako ima još slobodnih mjesta. Popusti i akcijske cijene te popusti za grupe u autobusu nažalost više nisu dostupni. Izdani račun pri plaćanju gotovinom u autobusu istovremeno vrijedi kao karta/potvrda o rezervaciji.

   

Mogućnosti plaćanja zavise od načina kupovine karata:

Internetska kupovina karata: plaćanje kreditnim karticama (Visa/MasterCard/Amex), Carte Bleue i Paypal uslugom.

Plaćanje vozaču autobusa: plaćanje gotovinom uz dobijanje računa. Izdani račun istovremeno važi kao karta i potvrda o rezervaciji. Pažnja: ako autobusku kartu kupuješ od vozača, tada važe samo normalne cijene, jer su posebne ili akcijske cijene dostupne samo na internetu, na našim prodajnim mjestima ili u našim putničkim agencijama. U autobusu trenutno nije moguće plaćanje karticama. Vodi računa o tome da je u Švedskoj moguće samo plaćanje kreditnom karticom (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China Union Pay). Kod vozača možeš kupiti kartu i pomoću mobilnih sistema plaćanja koji se zasnivaju na NFC tehnologiji (npr. Swish, Mobile Pay, Apple Pay, Android Pay).

Na prodajnim mjestima i u putničkim agencijama: sva sredstva plaćanja koja nudi agencija, mogućnost plaćanja gotovinom je zagarantovana.

Telefonom: Kreditnom karticom (Mastercard/Visa/Amex) i direktnim terećenjem računa za klijente s prebivalištem u EU-u.

Napominjemo da određeni načini plaćanja mogu biti povezani s troškovima plaćanja koje zaračunava treća strana. Međutim, uvijek postoji barem jedna mogućnost plaćanja bez troškova. Troškovi će ti se prikazati tokom postupka rezervisanja.

   

Kupon (npr. poklon kupon ili kupon za storniranu rezervaciju) možeš lako iskoristiti prilikom rezervacije putem aplikacija, na web stranici, prilikom rezervacije telefonom ili na našem prodajnom mjestu / u putničkoj agenciji. Nakon izbora putovanja u korpu unesi kôd svojeg poklon bona ili kupona za otkazano putovanje. Obrati pažnju na to da po jednom postupku kupovanja karte možeš iskoristiti samo jedan kupon. Kupone, odnosno poklon bonove ne možeš zamijeniti za gotovinu.

Kuponima koji su kupljeni u našem fan shopu nije moguće produžiti važenje. Kodovi s kupona koji su izdani u slučaju izmjene ili otkazivanja rezervacije važe 1 godinu.
 

   

Mogući problemi pri kupovini karata uglavnom su povezani s korištenim web preglednikom. Za rješavanje problema, na raspolaganju su ti sljedeće mogućnosti: Koristi neki drugi preglednik. Isprazni predmemoriju i izbriši kolačiće pa pokušaj ponovo nakon ponovnog pokretanja preglednika. Ažuriraj svoj preglednik. Mi koristimo vrlo visoke sigurnosne standarde i naša web stranica je optimizovana za nove verzije preglednika. Ovdje su najnovije verzije preglednika: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome. E-poruka s potvrdom nije stigla? Prvo u svom poštanskom sandučiću provjeri da li poruka završila u mapi s neželjenom poštom. Ako ne možeš riješiti problem, jednostavno nas nazovi na +3851 3000803*. Rado ćemo ti pomoći.

   

Na našem pregledu putničkih agencija nalazi se popis naših prodajnih mjesta. Za pronalazak putničkih agencija u tvojoj blizini unesi grad ili poštanski broj.

   

Da, na našoj web stranici pod „Otkazivanje / izmjena rezervacija” ili na našim prodajnim mjestima / u našim putničkim agencijama možeš napraviti sljedeće izmjene najkasnije 15 minuta prije polaska:

Promjena telefonskog broja – besplatno. Nakon toga dobit ćeš novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije.

Promjena imena putnika – besplatno – uz sljedeći izuzetak: ako karta u trenutku izmjene bude skuplja od prvobitno rezervisane karte, zaračunat će ti se razlika u cijeni. Nakon toga dobit ćeš novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije.

Otkazivanje i nova rezervacija: 

ako želiš zamijeniti liniju, treba napraviti sljedeće:

  • Provjeri da li je još uvijek dostupna nova željena veza.
  • Otkaži željenu rezervaciju u zamjenu za kupon.
  • Zatim rezerviši novo putovanje koristeći dobijeni kupon. Dobit ćeš novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije. Ako je cijena nove rezervacije viša od vrijednosti kupona moraš doplatiti razliku.

Imaj na umu da se za svaki postupak otkazivanja naplaćuje naknada za svakog putnika i svako putovanje u vidu naknada za otkazivanje.
Iznos će ti se prikazati u postupku otkazivanja.

Šta ako je slučajno napravljena greška prilikom rezervacije?
Ako primijetiš da ti se prilikom rezervacije potkrala greška, rezervaciju karte možeš izmijeniti, odnosno otkazati, u roku od 60 minuta od izvršenja rezervacije bez naplate ikakvih troškova. Ovo pravilo ne obuhvata rezervacije koje su već izmijenjene.

   

Prvo provjeri da li je potvrda završila u sandučiću s neželjenom poštom.

Tvoja potvrda rezervacije nije završila u sandučiću s neželjenom poštom?

Ako znaš broj rezervacije, možeš se prijaviti ovdje pomoću imena i adrese e-pošte pa ponovo preuzeti kartu.

Ako ti ni to ne uspije, jednostavno nam se obrati putem Facebooka ili nazovi našu službu za korisnike.

   

Da, na našoj internetskoj stranici pod „Izmjena / otkazivanje rezervacije karata” ili na našim prodajnim mjestima i u našim putničkim agencijama možeš besplatno promijeniti ime putnika najkasnije do 15 minuta prije polaska. Međutim, ako je putovanje u trenutku promjene karte skuplje od prvobitno kupljenog putovanja, obračunat će ti se doplata. Zatim ćeš dobiti novu potvrdu karte s novim brojem rezervacije.

   

Da, to nije nikakav problem. Uvijek vodi računa o tome da potvrda rezervacije, odnosno karta, stigne na adresu e-pošte navedenu u rezervaciji. Vodi računa o tome da osoba za koju rezervišeš dobije rezervisanu kartu.

Važne informacije o putovanju šalju se na navedeni broj telefona. Zbog toga prilikom rezervacije unesi broj mobilnog telefona putnika.

Isto je važno da navedeš tačna imena putnika.

   

Djeci i maloljetnicima koji još nisu navršili 10 godina dozvoljeno je putovanje domaćim i međunarodnim linijama isključivo u pratnji odrasle osobe.

Mala djeca do navršene 3. godine života smiju se prevoziti samo u sjedalici za malu djecu. Djecu tokom putovanja treba vezati sigurnosnim pojasom koji se nalazi na sjedištu. Sjedalicu za malu djecu treba pričvrstiti pojasom u dvije tačke vezanja, a mora je donijeti osoba u pratnji malog djeteta.

Djeca i maloljetnici koji još nisu napunili 10 godina prevoze se na svim domaćim i međunarodnim linijama samo ako ih na putovanju prati osoba koja je napunila 18 godina. Djeci i maloljetnicima u dobi od 10 do 14 godina dozvoljeno je putovanje našim autobusima bez pratnje samo ako nam je zakonski staratelj prilikom postupka rezervacije priložio pismenu potvrdu da je maloljetna osoba sposobna i u stanju putovati sama i bez nadzora. FlixMobility i FlixCompanies, niti naši partneri ne preuzimaju odgovornost za maloljetnike. Djeca ne smiju putovati sama preko granice na noćnim linijama. Osim toga, djeca ne smiju putovati sama na linijama s presjedanjem.

Osobe s navršenih 15 godina smiju putovati s nama same. Na međunarodnim linijama staratelji se moraju pobrinuti da maloljetnici sa sobom ponesu sve dokumente ili isprave potrebne za prelazak granice.

Na svim linijama u Francuskoj ili na međunarodnim linijama iz Francuske maloljetnici mlađi od 16 godina moraju biti u pratnji roditelja ili staratelja. Ako maloljetnici u dobi od 16 do 17 godina putuju na međunarodnim linijama iz Francuske, njihovi roditelji ili staratelji moraju voditi računa o tome da ponesu sve dokumente i isprave potrebne za prelazak granice (lična karta/pasoš, a po potrebi i viza).

Na linijama unutar Danske, maloljetnici mlađi od 16 godina mogu putovati sami, čak i na linijama s presjedanjem, ako je roditelj ili zakonski staratelj pismenim putem potvrdio da je dotična maloljetna osoba sposobna i u stanju krenuti na put bez pratnje i nadzora. Izričito naglašavamo da FlixBus ne preuzima nikakve dužnosti nadzora maloljetne osobe.

   

Ovdje su dostupne informacije o mogućnostima prijevoza putnika s invaliditetom i smanjenom pokretljivošću. Radi provjere mogućnosti prijevoza molimo sve putnike koji moraju putovati u invalidskim kolicima da najranije 2 sedmice, a najkasnije 7 dana prije rezervacije stupe u kontakt s našom službom za korisnike. Za sve ostale, koji uprkos svojem invaliditetu, odnosno smanjenoj pokretljivosti, mogu putovati na običnom putničkom sjedištu, rok za kontakt skraćuje se na 36 sati prije putovanja.

Mogu li izabrati bilo koju liniju iz mreže linija, bez obzira na svoju smanjenu pokretljivost?

U pravilu prevozimo sve osobe, bez obzira na njihov invaliditet ili smanjenu pokretljivost. Trenutno, ipak nisu ispunjeni svi uslovi koji bi omogućili prijevoz svih putnika u bilo koje vrijeme i na svim ponuđenim linijama. To dijelom zavisi od konstrukcije autobusa koje koristimo, a također i od toga što neka stajališta nemaju infrastrukturu prilagođenu osobama s invaliditetom. FlixBus trenutno raspolaže samo s nekoliko prilagođenih autobusa koji se koriste fleksibilno na više linija. Za stajališta su odgovorne njihove uprave.
Ako si osoba ograničene pokretljivosti i možeš ući i izaći iz autobusa samostalno ili uz pomoć pratnje, možeš putovati na svim našim linijama. 
Ako su ti potrebna invalidska kolica, ali možeš ustati i samostalno ući u autobus, također možeš putovati na svim našim linijama.
Ako su ti invalidska kolica potrebna i u autobusu, tada zbog navedenih okolnosti možeš putovati na pojedinim linijama nakon podrobne provjere.  

Kako i kada mogu rezervisati svoje putovanje? 

Ako su ti neophodna invalidska kolica, molimo te da se najranije 2 sedmice, a najkasnije 7 dana prije polaska javiš našoj službi za korisnike (+49 (0)30 300 137 300*) da bismo provjerili da li je prijevoz moguć. Ukoliko su ispunjeni svi potrebni uslovi, naša služba za korisnike napravit će rezervaciju za tebe i tvoju pratnju ako je pozoveš telefonom od ponedjeljka do petka od 9 do 18:00 sati.
Ako uprkos svojem invaliditetu možeš putovati na običnom sjedištu u autobusu, kartu možeš rezervisati samostalno bez potrebe za rezervaciju unaprijed. Potrebno je samo da nas obavijestiš 36 sati prije polaska u vezi hodalica, invalidskih kolica ili ortopedskih pomagala koja nosiš sa sobom u prtljažniku i o osobama u pratnji ili psima vodičima.

Koliko iznosi doplata za moju pratnju ili za psa vodiča?

Uz predočenje dokaza o nužnosti stalne pratnje, osobe u pratnji i psi vodiči mogu putovati besplatno. Pas u tvojoj pratnji u tom slučaju ima posebno mjesto.
Prilikom ulaska u vozilo dokazuješ pravo na besplatnu vožnju osobe za pratnju prikazivanjem dokaza o potrebi za stalnu pratnju. Zato prije polaska trebaš prikazati odgovarajući dokument u kojem je navedena potreba za stalnu pratnju, na primjer,

  • u Njemačkoj je to isprava osobe s teškim invaliditetom ili potvrdu doktora 
  • u Francuskoj, kartica Carte D'Invalidité (Besoin d´Accompagnement) 
  • u Italiji: Potvrde koje izdaju lokalne zdravstvene vlasti (ASL) ili „Državni zavod za socijalna pitanja” (INPS)
  • u Češkoj Republici je potrebna važeća kartica „ZTP/P” izdana u Češkoj Republici

Isto važi za tvoga psa vodiča. Osim toga, potreban je dokaz da je tvoj pas za pratnju ili pas vodič za slijepe osobe prošao odgovarajuću obuku.

Koje uslove moraju zadovoljavati moja invalidska kolica da bi ušla u prostor za putnike?

U putničkom prostoru autobusa koji na daleke relacije mogu se prevoziti samo invalidska kolica koja prema standardu DIN EN 12183 ili DIN EN 12184 mogu služiti kao putničko sjedište i koja imaju sistem naslona prema DIN 75078-2. A najveće dozvoljene dimenzije su: maksimalna širina 80 cm x dužina 120 cm / 250 kg ukupna težina.
Ako se pri ukrcaju u autobus ispostavi da tvoja invalidska kolica, uprkos prethodnoj pismenoj potvrdi, ne zadovoljavaju ove uslove, tada ih nije moguće prevoziti u autobusu, a pravo na prijevoz se poništava bez mogućnosti zamjene.

Da li su autobuska stajališta prilagođena osobama s invaliditetom? 

Prilagođavanje našeg voznog parka i uklanjanje prepreka sa stajališta trajat će još neko vrijeme. Zato još ne možemo ponuditi kompletnu mrežu linija. A pošto ne upravljamo stajalištima, još nemam dovoljno podataka o infrastrukturi. Zato ti savjetujemo da se prije putovanja raspitaš u upravi stajališta o njenom trenutnom stanju.

Kako i gdje mogu dobiti pomoć?

Radi što ugodnijeg putovanja savjetujemo ti da putuješ u pratnji osobe koja ti u slučaju potrebe također može pružiti neophodnu pomoć. Molimo te da nas pravovremeno kontaktiraš da bismo mogli zajedno provjeriti pojedinosti tvoga puta. Zbog toga je potrebno da nas obavijestiš o svojim potrebama (pomoć pri ukrcavanju i iskrcavanju; napomena o smanjenoj pokretljivosti; itd.) najkasnije 36 sati prije predviđenog polaska.

   

Za povoljan prijevoz tebe i tvoje grupe nudimo dvije mogućnosti.

Za grupe od 3 do 40 osoba nudimo ti povoljnu grupnu cijenu u linijskom saobraćaju. Ako su na raspolaganju, možeš ih direktno rezervisati u rubrici Rezervacija karata. Rezervacija se mora obaviti najmanje jedan dan unaprijed. Ako je „first minute” ponuda povoljnija od grupne cijene, prikazat će ti se „first minute” ponuda, tako da možeš uvijek rezervisati po toj cijeni.

   

Obrati pažnju na to da na putovanje u drugu državu poneseš sve potrebne dokumente i da smiješ nositi samo robu koja se ne carini. Radi ubrzanja carinskog postupka ne smiješ zatvarati putni prtljag na kojem treba pisati tvoje ime i prezime da bi se spriječila zamjena.

Treba se pridržavati propisa vezanih za pasoš, vizu, strane valute i zdravlje. Informacije o ovim propisima dostupne su na stranicama Ministarstva vanjskih poslova ili na stranicama njemačke Savezne policije (http://www.bundespolizei.de ili telefonski: 0800 6 888000).

Molimo da se također pridržavaš trenutnih carinskih propisa. Ako imaš pitanja o carinskim odredbama u Njemačkoj, obrati se Centralnoj informativnoj službi Carinske uprave (info.privat@zoll.de, a u slučaju poslovnih pitanja na adresu info.gewerblich@zoll.de). Upiti upućeni carini mogu biti samo na njemačkom ili engleskom jeziku.

   

Studenti, djeca i starije osobe ostvaruju popust na redovne cijene karata pri putovanju unutar Danske. Naglašavamo da ako odlučite rezervisati takvo putovanje po sniženoj cijeni, pri ulasku u autobus vozaču morate prikazati važeću ličnu ispravu.

Studenti: Redovni studenti s važećom studentskom iskaznicom ostvaruju popust u iznosu od 25 %. Prihvataju se sljedeće isprave:

  • važeća studentska iskaznica sa slikom i navedenim datumom isteka
  • važeća studentska iskaznica sa slikom i potvrdom o upisu izdanom u zadnjih 12 mjeseci
  • važeća kartica za mlade (danska kartica Ungdomskort, koju izdaju firme Trafikselskabet NT, Midttrafik, FynBus, Sydtrafik, DSB ili Movia)
  • studentska kartica ISIC

Starije osobe: Popust za starije osobe u iznosu od 25 % odnosi se na osobe starije od 64 godine i na osobe koje primaju penziju u skladu s danskim zakonom o socijalnim penzijama. Prihvataju se sljedeće isprave:

  • važeća isprava koja dokazuje da je osoba starija od 64 godine, kao npr. kartica zdravstvenog osiguranja, vozačka dozvola ili pasoš
  • danska potvrda o penziji koju je izdala danska služba (pensionmeddelelse) uz ličnu ispravu, kao npr. kartica zdravstvenog osiguranja, vozačka dozvola ili pasoš

Djeca: Popusti za djecu dijele se u dvije kategorije. Za djecu u dobi od 0 do 11 godina i djecu u dobi od 12 do 15 godina. U slučaju nedoumica, djeca moraju prikazati važeću ispravu koja dokazuje njihovu dob. Prihvataju se sljedeće lične isprave:

  • danska (žuta) ili međunarodna (plava) kartica zdravstvenog osiguranja
  • pasoš

Za djecu koja putuju sama može se rezervisati karta s 50 % popusta. Najviše dvoje djece do navršenih 12 godina mogu putovati besplatno ako su u pratnji osobe starije od 15 godina. Jedno dijete do navršenih 12 godina može putovati besplatno ako je u pratnji maloljetne osobe u dobi od 12 do 15 godina.

Uzmi u obzir da karte kupljene u kategorijama za djecu, studente i starije osobe važe samo ako se uz njih priloži spomenuta isprava. Ako vozaču ne možeš prikazati važeću ispravu, tvoja karta po sniženoj cijeni ne važi, a za ukrcaj u autobus potrebna je nova karta po redovnoj cijeni.

Danski vojnici koji služe obavezni vojni rok mogu besplatno putovati uz uvid u odgovarajuće dokumente i vojnu iskaznicu. Potrebno je rezervisati sjedište, a rezervacija se obavlja na stranici podrska@flixbus.ba.

   
Mogu li dobiti popust za putovanja u Češkoj Republici?

Studenti, djeca starije osobe, kao i osobe s hendikepom, odn. ograničene pokretljivosti imaju pravo na niže cijene od normalnih dok putuju kroz Češku Republiku.  Ako se odlučiš na rezervaciju i putovanje po takvoj cijeni s popustom, imaj u vidu da će vozač pri ulasku u autobus tražiti da pokažeš važeću ispravu, osim ako nije navedeno drugačije.

Popust za djecu se odnosi na sljedeće kategorije:

  • Djeca u dobi između 0 i 5 godina mogu putovati besplatno ako su u pratnji osobe koja ima više od 10 godina.
  • Djeca u dobi između 6 i 14 godina imaju pravo na popust od 75 %.
    Osobe mlađe od 15 godina ne moraju prikazati nikakavu ispravu da bi dobile popust.
  • Djeca u dobi između 15 i 17 godina s identifikacionim dokumentom koji sadrži datum rođenja, ime i prezime i fotografiju ili s ličnom kartom države članice EU-a, pasošem, đačkom iskaznicom ili studentskom iskaznicom ISIC.
 

Studentski popust se daje studentima u dobi od 18 do 25 godina s važećom studentskom iskaznicom. Priznaju se sljedeće isprave:

  • Važeća studentska kartica za studente koji studiraju u Češkoj Republici.
  • Važeća studentska kartica ISIC.
 

Popust za starije osobe  koje imaju više od 65 godina s ličnom kartom države članice EU-a, pasošem ili identifikacionim dokumentom koji sadrži datum rođenja, ime i prezime i fotografiju.

Popust za hendikepirane osobe važi za vlasnike kartice ZTP ili ZTP/P koja je izdana u Češkoj Republici. Osoba koja prati vlasnika kartice ZTP/P može putovati besplatno.

Odrasle osobe koje posjećuju djecu u domovima socijalne zaštite mogu dobiti popust ako prilože potvrde našoj službi za korisnike: www.flixbus.ba/kompanija/kontakt.

Vodi računa o tome da karte kupljene u kategoriji karata za djecu, studente, starije osobe i hendikepirane osobe, odn. osobe ograničene pokretljivosti i njihove pratioce važe samo s gore navedenim ispravama, osim ako nije navedeno drugačije. Ako neophodna isprava ne može da se prikaže vozaču, karta s popustom nije važeća pa će biti potrebno kupiti normalnu kartu za ulazak u bus.

   

Poklon bonove možeš kupiti u našem fan shopu. Tamo možeš izabrati poklon bonove u različitim iznosima. Dodatne informacije o tim poklon bonovima dobit ćeš direktno u fan shopu.

   
Hoću da otvorim FlixBus korisnički račun, šta da napravim?

Postoje dvije mogućnosti: Možeš se jednostavno registrovati na našoj stranici za prijavu ili tokom postupka prijave.

Na stranici za prijavu unesi svoju adresu e-pošte, nakon čega ćeš primiti poruku s linkom za potvrdu. To može potrajati nekoliko minuta. Zatim samo unesi svoje ime i lozinku da bi se tvoj FlixBus korisnički račun potpuno aktivirao.

Ako želiš otvoriti korisnički račun tokom postupka prijave, trebaš samo postaviti kvačicu u odgovarajuće polje na stranici za plaćanje. Nakon završetka rezervacije automatski će se poslati poruka za potvrdu na adresu e-pošte navedenu tokom rezervacije.

Nakon registracije, također možeš povezati svoj Facebook profil s FlixBus korisničkim računom pomoću e-pošte.

   
Želim se prijaviti putem Facebooka, šta da napravim?

Na stranici za prijavu ili na stranici s podacima o putniku također se možeš „povezati s Facebookom” i to potvrditi u novo otvorenom prozoru. Preduslov: Prijavljen/-a si putem svoga profila na Facebooku. Registracija je time završena pa ćeš primiti e-poštu s potvrdom. I to je sve.

Naravno da nećemo objavljivati ništa na tvojoj vremenskoj crti na Facebooku.

   
Želim se prijaviti putem aplikacije. Zašto to nije moguće?

Već danas možeš se prijaviti putem aplikacije FlixApp za Android. Tako možeš pristupiti autobuskim kartama i podacima sa svih svojih uređaja.

Uskoro će biti dostupni i korisnički računi za aplikaciju FlixApp i za iOS.

Do tada svoju kartu možeš dodati u aplikaciju pomoću QR koda i sačuvati podatke za plaćanje.

   
Zaboravio/-la sam lozinku za svoj FlixBus korisnički račun / ne mogu se prijaviti

Da bi uprkos zaboravljenoj lozinki mogao/-la brzo pristupiti svojim podacima, možeš zatražiti ponovo slanje lozinke.

   
Moj račun još nije potvrđen, ali ne mogu više naći poruku s potvrdom.

Ako tvoj račun još nije potvrđen ili nisi primio/-la poruku s potvrdom, ovdje možeš zatražiti ponovo slanje e-poruke.

   
Šta treba da znam o FlixBus korisničkom računu?

Vrlo je korisna opcija čuvanja načina plaćanja u korisničkom računu! Tako još brže možeš rezervisati kartu, pošto ne moraš ponovo unositi podatke prilikom svake prijave.

Ako si već prijavljen/a, kvačicom možeš odobriti čuvanje podataka. Naravno da čuvamo tvoje lične podatke i podatke o plaćanju koje ne prosljeđujemo nikome. Više informacija naći ćeš u smjernicama za zaštitu ličnih podataka.

U tvom korisničkom računu u dijelu „Moje rezervacije” prikazuju se sve karte koje rezervišeš nakon potvrde registracije na adresi e-pošte.

Naravno, sa svojim korisničkim računom možeš rezervisati i karte za članove svoje porodice ili prijatelje, treba samo paziti na to da se unesu tačna imena putnika.

Najnovije vijesti: sada se možeš prijaviti i putem aplikacije za Android. Tako možeš pristupiti autobuskim kartama sa svih svojih uređaja.

   
Mogu li rezervisati sjedište?

Svoje omiljeno sjedište možeš rezervisati na mnogim linijama.

Ako na tvojoj liniji u ponudi imamo rezervaciju sjedišta, to će se prikazati tokom postupka rezervacije nakon unosa informacija o putniku. Rezervacija sjedišta moguća je i u našim agencijama i na našim prodajnim mjestima. Ova opcija nažalost još uvijek ne postoji kod vozača autobusa i u aplikaciji.

Naknada za rezervaciju sjedišta zavisi od vrste izabranog sjedišta i udaljenosti odredišta. Sve cijene za rezervaciju sjedišta pronaći ćeš ovdje.

Broj sjedišta pronaći ćeš na svojoj karti. U našim autobusima u kojima je moguća rezervacija određenog sjedišta, tamnosivi brojevi sjedišta navedeni su u visini očiju na pregradama za ručni prtljag.

Dodavanje, promjena i storniranje rezervacije sjedišta:
Rezervaciju sjedišta moguće je obaviti tokom postupka rezervacije. Naknadna rezervacija sjedišta trenutno nije moguća. Ako želiš stornirati ili promijeniti svoje sjedište klikni ovdje.

Grupe:
Rezervisana sjedišta nisu dodijeljena određenim osobama u vašoj rezervaciji. Svaki član grupe može slobodno izabrati jedno od rezervisanih sjedišta.

U nekim od naših autobusa ne postoji opcija rezervacije sjedišta.
U našim autobusima uvijek imaš jedno sigurno sjedište.

U autobusima bez opcije rezervacije sjedišta u pravilu vrijedi slobodan izbor sjedišta. Ako želiš zauzeti određeno sjedište, preporučujemo da što prije dođeš u autobus. Ako u autobusu ne zauzmeš svoje omiljeno mjesto, jednostavno pitaj druge putnike žele li se zamijeniti za sjedište. Prednost pri izboru sjedišta imaju putnici ograničene mobilnosti.

  

Da, s novom funkcijom možeš rezervisati i susjedno sjedište. Prilikom rezervacije jednostavno aktiviraj opciju „Dodatno sjedište” kod izbora sjedišta pa izaberi sjedišta koja želiš. Za ovo susjedno sjedište plaćaš istu cijenu kao i za dodatnu kartu. Možda će biti razlike u cijeni između tvoje karte i rezervacije susjednog sjedišta. No, na taj način je osigurano da susjedno sjedište bude rezervisano za tebe. Nećeš platiti dodatnu naknadu za uslugu za to sjedište.

Obje rezervacije se pojavljuju na tvojoj karti i tvom računu.

Ako želiš povesti prijatelja sa sobom, morat ćeš rezervisati posebnu kartu. Susjedno sjedište je rezervisano samo za tebe.

  

Ako neko odluči da putuje s tobom, moraš rezervisati zasebnu kartu. Susjedno sjedište je rezervisano samo za tebe i ne vrijedi kao karta.

U autobusu

   

Pri ulasku u autobus moraš prikazati odštampanu potvrdu o rezervaciji ili elektronsku potvrdu (datoteku u PDF formatu ili QR kôd na pametnom telefonu). Obrati pažnju na to da pri putovanju u drugu državu imaš sve dokumente i isprave potrebne za prijelaz granica.

Na kraju procesa rezervacije dobijaš potvrdu rezervacije za štampanje u svojoj e-pošti (pogledaj i u mapi za neželjenu poštu). U slučaju kupovine karte od vozača autobusa, izdani račun važi kao karta / potvrda o rezervaciji.

   

Na put možeš besplatno ponijeti jedan komad ručnog prtljaga i jedan komad putnog prtljaga. Imenom i adresom označi svoj prtljag da bi se spriječila zamjena.

Ručni prtljag ograničen je na jedan komad prtljaga maksimalne veličine od 42 cm x 30 x 18 cm i maksimalne težine do 7 kg. Svi vrijedni predmeti moraju se prevoziti u ručnom prtljagu.
Putni prtljag može biti najviše 1 komad prtljaga maksimalnih dimenzija 80 x 50 x 30 cm. Dozvoljena su neznatna odstupanja od ovih dimenzija ako opseg jednog komada prtljaga (zbroj visine, širine i dužine) ne prelazi 160 cm. Možeš ponijeti najviše 20 kg putnog prtljaga besplatno.
Dodatni prtljag: U okviru propisanih kapaciteta, svaka osoba može ponijeti još i drugi, dodatni komad putnog prtljaga. Taj komad ne smije premašiti dimenzije putnog prtljaga i ne smije imati više od 20 kg. Taj komad dodatnog prtljaga košta 2 € i mora se (ako je moguće na toj liniji) navesti prilikom rezervacije, odn. nakon rezervacije prijaviti i potvrditi telefonskim pozivom službe za korisnike najranije 48 sati prije polaska na broj: +3851 3000803*. Dodatni prtljag, registriran preko putničke službe se plaća vozaču i iznosi 4 €. Nema općeg prava na prijevoz više od jednog komada prtljaga.
Posebni prtljag: Za komad prtljaga koji je veći od putnog prtljaga moraš platiti naknadu u iznosu od 9 €. Ukupan opseg jednog komada prtljaga (visina u cm + širina u cm + dubina u cm) ne smije biti veći od 240 cm i imati više od 30 kg. Osim toga, ako je moguće na toj liniji, posebni prtljag mora da se prijavi prilikom rezervacije ili nakon nje telefonskim pozivom naše službe za korisnike najranije 48 sati prije polaska autobusa na broj telefona: +3851 3000803*. Po putniku je dozvoljen samo jedan komad prtljaga nestandardne veličine, no to pravo ne garantujemo. U prtljag nestandardne veličine ubrajaju se, na primjer, skije i muzički instrumenti (preporučuje se prijevoz u tvrdim koferima). Za bicikle i ortopedska pomagala važe posebna pravila. Neki predmeti ne mogu da se prevoze.

Imaj na umu da na nekim od naših linija važe drugačija pravila prijevoza prtljaga. Informacije o dozvoljenom prtljagu na svom putovanju možeš saznati tokom postupka rezervacije.

Dodatne informacije o pravilima za prtljag i predmetima koji se ne mogu prevoziti možeš pronaći u našim Općim uslovima poslovanja.

   

Preporučujemo da se dodatni i posebni prtljag prijavi već prilikom rezervacije. Ako naknadno želiš dodati prtljag za rezervisano putovanje, na raspolaganju su ti dvije mogućnosti:

1) Najkasnije 15 minuta prije polaska na našoj web stranici u rubrici „Izmijeniti / otkazati rezervaciju” ili na našim prodajnim mjestima / u putničkim agencijama možeš otkazati putovanje pa ga zatim ponovo rezervisati sa željenim komadom prtljaga. Postupak je objašnjen u rubrici s najčešćim pitanjima pod „Mogu li samostalno izmijeniti ili otkazati rezervaciju?”.

2) Dodatni ili posebni prtljag za rezervisano putovanje također možeš prijaviti našoj službi za korisnike. U tom slučaju prijevoz zavisi od raspoloživog mjesta u autobusu. Plaćanje se vrši kod vozača autobusa.

   

Sa sobom sada možeš ponijeti i svoj bicikl standardne veličine bez nadogradnji, maks. mase 25 kg. U biciklističkoj sezoni mnogi naši autobusi imaju nosače za bicikle. Mjesto za bicikl možeš rezervisati tokom rezervacije uz doplatu od 9 eura. Savjet: Ako na tvojoj željenoj ruti nema slobodnog mjesta za bicikl, pokušaj promijeniti autobusnu stanicu. Možda će na sljedećoj stanici već neko izići i osloboditi mjesto za tvoj bicikl.

Sklopive bicikle možeš ponijeti sa sobom u za to predviđenoj torbi. U tom slučaju jednostavno nazovi našu korisničku službu radi prijave sklopivog bicikla kao posebnog prtljaga uz doplatu od 9 eura. Transport se obavlja u prtljažniku.

Doplata za bicikl iznosi 9 eura i plaća se gotovinom kod vozača autobusa. Dakle trebaš imati dovoljno sitnog novca.

   

Ne, to nije moguće. Bicikle i ostali prtljag prevozimo samo zajedno s tobom, odnosno s putnikom kojem pripada prtljag ili bicikl.

   

Muzičke instrumente s dimenzijama ručnog prtljaga (42 x 30 x 18 cm, maks. 7 kg) možeš besplatno unijeti u prostor za putnike umjesto ručnog prtljaga. Ako nosiš ručni prtljag, u putnički prostor možeš unijeti komad ručnog prtljaga ili muzički instrument.

Muzički instrumenti dimenzija većih od dimenzija ručnog prtljaga (42 x 30 x 18 cm, maks. 7 kg) smatraju se u prtljagom nestandardne veličine pa se moraju prevoziti u pogodnom pakovanju (kofer za instrumente) u prtljažnom prostoru. I Preporučujemo prijevoz u tvrdim koferima. U tom slučaju prijevoz košta 69 kn i treba ga telefonski prijaviti i potvrditi našoj službi za korisnike nakon rezervacije, a najranije 48 sati prije polaska autobusa: +3851 3000803*.

Nije dozvoljen prijevoz muzičkih instrumenata i njihovih kofera većih od 135 x 48 x 35 cm (npr. kontrabasi).

Imaj na umu da na nekim od naših linija važe drugačija pravila prijevoza prtljaga. Informacije o dozvoljenom prtljagu na svom putovanju možeš saznati tokom postupka rezervacije.

   

Zbog sigurnosti, u našim autobusima ne smiju da se prevoze kućni ljubimci. Izuzetak su psi vodiči za slijepe i psi u pratnji ako su u pratnji putnika s invaliditetom i ako je to navedeno na službenoj invalidskoj iskaznici, potvrdi specijalista ili certifikatu. Njihov prijevoz je besplatan, ali ga treba telefonski najaviti najkasnije 36 sati prije polaska na: +3851 3000803*.

   

Naši autobusi voze u linijskom saobraćaju i vezani su redom vožnje. Zato vozač nažalost ne može čekati putnike koji će zakasniti. Bitno je da isplaniraš dovoljno vremena za dolazak na stanicu i da najmanje 15 minuta prije polaska budeš kod autobusa.

   

U pravilu uvijek navodimo vrijeme polaska i dolaska prema lokalnom vremenu na određenoj stanici.

Postojeće vremenske razlike na liniji prikazuju se u kratkoj napomeni pored navedenog trajanja putovanja u pregledu raspoloživih linija.

Za opušteno putovanje i pravovremeni dolazak na stanicu uvijek obrati pažnju na lokalno vrijeme!

   

Informacije o kašnjenjima stižu putem SMS ili push poruka na broj mobilnog telefona koji naveden u rezervaciji. Kašnjenja su navedena i u „aktuelnim informacijama o liniji” u rubrici „Usluge” na našoj web stranici ili u pregledu karte u aplikaciji.

Kada te FlixBus obavijesti o kašnjenju, sigurno nećeš propustiti autobus ako na stajalište dođeš 15 minuta prije novog vremena polaska.

Ako je karta rezervisana za liniju FlixBusa s presjedanjem, SMS ili push porukom obavijestiti ćemo te o tome da li ćeš stići na sljedeći autobus. Ako presjedanje nije moguće, naša služba za korisnike automatski će promijeniti tvoju rezervaciju pa će te obavijestiti o tome porukom.

Ako tvoj autobus kasni i nećeš stići na vezu drugim prijevoznim sredstvom koje nije rezervisano preko nas, onda nam je žao, tu ne možemo ništa. Žao nam je ako se tvoji planovi za putovanje izjalove. Imaj na umu da ne dajemo naknadu za rezervacije s drugim prijevoznim sredstvima koje ne nudimo u našim linijama. FlixBus se trudi da ti pruži omiljene linije u svojoj mreži linija širom Evrope. Zato provjeri da li možeš naći ono što želiš.

   

Nažalost, ulazak ili izlazak je moguć samo prema rezervisanom putovanju. To važi i za uzastopne stanice u istom gradu. Međutim, postoji mogućnost da na našoj web stranici promijeniš svoje putovanje, čime ti se omogućava ulazak i izlazak na željenoj stanici.

Pazi da na mnogim rutama (koje su kraće od 50 km ili 1 h vožnje) ne prodajemo vozne karte. Zbog toga nije moguć spontani ukrcaj i iskrcaj, i te autobuske linije ne mogu da se rezervišu. Molimo te za razumijevanje.

   

Naši autobusi imaju klima-uređaje, WC, svjetla za čitanje i udobna sjedišta. Osim toga, nude se pića i grickalice, besplatan Wi-Fi, a brojni autobusi imaju i utičnice, kao i medijski centar s filmovima i muzikom na zahtjev.

Obrati pažnju na to: da Wi-Fi koristimo u probnom načinu radu. Moguće je da se tokom putovanja povremeno nalaziš u području bez interneta ili da ne mogu svi putnici istovremeno surfati internetom. Rijetko se može desiti da besplatan Wi-Fi nije dostupan ili da nema dovoljno utičnica, npr. ako se koriste rezervna vozila ili ako na našim prodajnim mjestima prodajemo karte drugih prijevoznika. To posebno važi za linije sljedećih partnerskih firmi: Autobus Oberbayern GmbH, Allgäu Airport Express GmbH, Bohr Omnibus GmbH, Dr. Richard Linien GmbH & Co KG i Publicexpress GmbH.

   

Na nekim našim putovanjima već u redu vožnje stoje planirane pauze koje služe za poštovanje vremena za vožnju i mirovanje. Po pravilu te želimo dovesti do odredišta što prije, zbog čega ne pravimo dodatne pauze. WC, kao i povoljne grickalice i pića u autobusu omogućuju ti putovanje bez pauze i na dužim relacijama.

U našim autobusima nije dozvoljeno pušenje (pušenje električnih cigareta također je zabranjeno). Međutim, na predviđenim stanicama, kao i u planiranim pauzama možeš napraviti „puš-pauzu”. Dogovori to unaprijed s vozačem autobusa i nemoj se previše udaljiti od autobusa za vrijeme pauze da autobus ne bi krenuo bez tebe! Vozač će ti reći koliko autobus čeka na stanici.

   

U autobusu, kao i u autima, važi obaveza vezivanja. Svako sjedište opremljeno je sigurnosnim pojasom kojim se moraš vezati tokom putovanja.

Putni prtljag, dodatni prtljag i prtljag nestandardnih veličina prevoze se u prtljažnom prostoru. Vozač pazi da se propisno ukrcaju. Ručni prtljag treba staviti u pregrade iznad sjedišta ili ispod sjedišta koje je ispred tebe.

Tvoja sigurnost nam je najvažnija. Sva vozila i elektronski uređaji ispitani su prema standardima TÜV i redovno se održavaju. Vozači su posebno obučeni za putnički prijevoz i redovno se usavršavaju. Moraju se tačno pridržavati propisanih vremena za mirovanje i vožnju, tu nema diskusije. Zato su na dužim putovanjima, po potrebi, predviđena i dva vozača ili pauze. Zbog kašnjenja prema redu vožnje, u posebnim slučajevima su moguće i neplanirane pauze. Molimo te za razumijevanje.

   

Htjeli bismo da se na putu osjećaš ugodno pa zato u našim zelenim autobusima smiješ jesti i piti. Još nekoliko napomena u vezi s poštovanjem saputnika:

  • Da bi se svi osjećali ugodno, nemoj konzumirati jela jakog mirisa.
  • Svoje sjedište ostavi u stanju u kojem ga želiš i zateći: bez mrvica, ostataka hrane ili otpada. U autobusu se nalaze kante za otpad.
  • Putnicima koji pretjeraju s konzumacijom alkohola, ili se zbog toga ponašaju neprimjereno, može biti uskraćeno pravo na vožnju.
   
  • Da, to je po pravilu moguće. Međutim, vodi računa o tome da su karte za tvoj željeni autobus možda već rasprodane. Zbog toga ti ne možemo garantovati spontanu kupovinu karte u autobusu.
  • Karte u autobusu možeš kupiti od naših vozačica i vozača. Vodi računa o tome da imaš dovoljno gotovine, jer plaćanje bankovnom ili kreditnom karticom nije moguće.
  • Karta u autobusu se prodaje po normalnoj cijeni, što znači da je znatno skuplja od naših brojnih popusta u slučaju rane rezervacije u aplikaciji FlixBusa ili na našoj web stranici. A u našoj aplikaciji su bez problema moguće rezervacije do 15 minuta prije polaska.
  • Sretan put!
   

Uslovi prijevoza

Drago nam je što želiš iskoristiti našu ponudu za putovanje vlakom. Da bi tvoje putovanje proteklo bilo što jednostavnije, u vozu uglavnom važe ista pravila kao i u autobusu. Međutim, vodi računa o tome da važe posebna pravila za prijevoz putnika ograničene pokretljivosti i za prijevoz životinja. Sve informacije su navedene u Općim pravilima za prijevoz naših partnera.

Upozorenje: Ako kombinuješ naša prijevozna sredstva, odnosno jednim dijelom puta putuješ vozom, a ostatak puta autobusom, važe Opći uslovi poslovanja i prijevoza FlixBusa.

Rezervacija sjedišta

Karte za voz ne uključuju rezervaciju sjedišta, nego samo vožnju vozom. Trenutno testiramo uslugu rezervacije sjedišta. Dok postepeno uvodimo ovu sjajnu novu opciju, tokom postupka rezervacije ćeš saznati da li se može rezervisati sjedište na tvojoj željenoj liniji.

Zona za djecu

U vozu postoji zona za djecu/porodice. Naši mali putnici tamo se mogu igrati drvenim vozovima ili jednostavno uživati u opuštenoj vožnji s roditeljima uz više mjesta.

   
Za moje putovanje dostupna je rezervacija sjedišta - gdje mogu sjesti?

U našim autobusima kao i uvijek imaš jedno sigurno sjedište.

U autobusima u kojima je moguća rezervacija određenog sjedišta, tamnosivi brojevi sjedišta navedeni su u visini očiju na pregradama za ručni prtljag. Ako imaš rezervisano određeno sjedište, broj sjedišta naveden je na karti.

U probnom razdoblju mnoga sjedišta se još ne mogu rezervisati. Dio autobusa sa slobodnim izborom sjedišta označen je zelenim naljepnicama.
Ako nisi rezervisao/rezervisala sjedište, u tom dijelu autobusa možeš slobodno izabrati svoje mjesto.
Čak i ako je dostupno neko sjedište koje se može rezervisati, kasnije ga tokom vožnje može rezervisati neko drugi. Zato te molimo da sjedneš na jedno od slobodnih sjedišta sa zelenom naljepnicom koje se ne može rezervisati.

Nakon putovanja

  

Kašnjenja u dolasku navedena su u „aktuelnim informacijama o liniji” u rubrici „Usluge” na našoj web stranici. Tamo možeš lako izabrati željeno stajalište i provjeriti vrijeme dolaska.

  

Ne. Naše karte važe samo za prijevoz s našim autobusima/vozovima, isključivo za rezervisanu liniju. Za nastavak putovanja sredstvima javnog prijevoza ili bilo kojim drugim prijevoznim sredstvom potrebna ti je odgovarajuća karta. Isto važi i za prijevoz do tvog polaznog stajališta/polazne stanice.

  

Nakon putovanja po pravilu ćemo ti poslati upitnik na e-poštu. Molimo te da ispuniš upitnik jer nam je bitno tvoje mišljenje.

Upitnik nije stigao nakon tvog zadnjeg putovanja? Možda si putovala/o više puta u kratkom periodu. Da svoje redovne putnike ne bi opterećivali s previše poruka, ne šaljemo upitnik za svako putovanje, već najviše svakih 14 dana.

   

Ako je u autobusu nešto ostavljeno ili izgubljeno,ispuni obrazac za izgubljene predmete.. Pomoći ćemo ti u što kraćem roku. Obrati pažnju na to da ured za izgubljeno i nađeno odgovara na zahtjeve isključivo pismenim putem.

Najčešća pitanja za FlixBus

Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje?

Jednostavno ispuni naš obrazac za kontakt i reci nam svoje želje. Rado ćemo ti pomoći i lično!


*(Imaj na umu da iznos naknade za pozive s fiksnih mreža i mobilnih telefona zavisi od tarifa dotičnog operatera.)