O kompaniji Flix

Vodimo održiva i povoljna putovanja za sve

Brzi pregled kompanije Flix

Flix je vodeća globalna tehnološka kompanija za putovanja čiji je cilj pružiti održiva i povoljna rješenja za putovanja, s dosadašnjim iskustvom u pružanju takvih rješenja za više od 500 miliona putnika od svog pokretanja, u više od 40 zemalja na 4 kontinenta putem svojih brendova FlixBus, FlixTrain, Greyhound i Kâmil Koç. Koristeći poslovni model s malo sredstava i inovativnu tehnološku platformu za putnike i partnere, Flix je brzo zauzeo vodeću poziciju na tržištu za autobuska putovanja na velikim udaljenostima širom Europe, Sjeverne Amerike i Turske, te se brzo širi dalje u Južnoj Americi i Aziji. Kompanija Flix prati stalno rastuće tržište autobusa i vozova koji saobraćaju na velikim udaljenostima, vođena povećanom sviješću o okolišu u društvu te ima cilj postići poslovanje s neto nultom emisijom u Europi do 2040. i globalno do 2050. godine. Osim toga, kompanija Flix je posvećena inicijativi Ciljevi zasnovani na nauci (Science Based Targets), univerzalno priznatom naučnom okviru, uspostavljajući kratkoročne ciljeve za smanjenje svog uticaja već do 2032. godine.  Saznajte više ovdje!
 

Ključne činjenice i brojevi

40+

zemalja na 4 kontinenta

8,000+

odredišta

500+

miliona putnika od pokretanja

1,000+

autobuskih partnera

5,000+

autobusa na putevima

10+

vozova FlixTrain u Njemačkoj

25+

ureda

5,500+

zaposlenih

100+

nacionalnosti

Poslovni model kompanije Flix

Visoko skalabilna tehnološka platforma kompanije Flix, koja je u središtu njenog poslovnog modela, izrađena je po mjeri kako bi putnicima i partnerima pružila najbolje rezultate u klasi. Kombiniranjem mrežnog planiranja, marketinga i cijena, kompanija Flix koristi inovativna rješenja kako bi omogućila udobna, održivija i povoljnija putovanja širom svijeta. Putem svoje tehnološke platforme i aplikacije jednostavne za korištenje, Flix stvara iskustvo putovanja prilagođeno potrebama putnika i povezuje putnike s lokalnim autobuskim partnerima koji pružaju prijevoz, istovremeno osiguravajući moderan vozni park koji je u skladu s najvišim sigurnosnim standardima. Ovaj poslovni model s malom imovinom pretvorio je europsko malo preduzeće u vodećeg i globalno širećeg prvaka u tehnologiji putovanja. 

Održivo putovanje

S prosječnim faktorom emisije od 27,8 g CO₂ po putnik-kilometru, putovanje FlixBusom u Europi može smanjiti ugljični otisak za najmanje 5 puta u poređenju s vožnjom automobilom i 10 puta u poređenju s letenjem, s performansama koje su gotovo jednako dobre kao i performanse međugradskih vlakova.*

Odabirom usluga kompanije Flix u odnosu na druga prevozna sredstva koja prema naučnim istraživanjima emitiraju više CO₂ po putnik-kilometru, putnici kompanije Flix su 2024. godine izbjegli procijenjenih 1,5 milioa tona CO₂. 

Ovaj proračun slijedi smjernice Svjetskog poslovnog vijeća za održivi razvoj (WBCSD) i koristi podatke iz anketa korisnika nakon vožnje, operativne metrike i faktore emisija iz Flix 2021 Well-to-Wheel analysis. Flix priznaje izazove u uspostavljanju pouzdanih protivčinjeničnih scenarija, uključujući niske stope odgovora na anketu i nepotpune podatke o potrošnji goriva od autobuskih partnera. Kako bi osigurala vjerodostojnost, kompanija je primijenila konzervativne pristupe i uzela u obzir potencijalne povratne učinke. Ovu metodologiju je pregledala i odobrila neovisna osiguravajuća kompanija 2023. godine. Budući da je metodologija usvojena 2024. godine ista kao i prošle godine, u 2024. godini nije dobijena dodatna garancija treće strane.

Više informacija je dostupno u Metodologiji izbjegnutih emisija za 2024. godinu.

U skladu sa svojom vizijom poticanja održivosti u putovanjima na velike udaljenosti, kompanija Flix ima cilj postići poslovanje s neto nultom emisijom u Europi do 2040. godine, a globalno do 2050. godine. Osim toga, kompanija Flix je posvećena inicijativi Ciljevi zasnovani na nauci (Science Based Targets), univerzalno priznatom naučnom okviru, uspostavljajući kratkoročne ciljeve za smanjenje svog uticaja već do 2032. godine. Inicijativa Ciljevi zasnovani na nauci (Science Based Targets, SBTi) je u aprilu 2024. godine potvrdila ove ciljeve, čime je priznala da je strategija kompanije Flix u skladu s globalnim klimatskim ciljevima. Saznajte više ovdje!

Priča o odjelu Flix Tech

Složenost kopnenih putovanja na velike udaljenosti zahtijeva visoko sofisticirano tehnološko rješenje koje kompanija Flix pruža putem vlastitog i skalabilnog tehnološkog odjela. Visoko skalabilna tehnološka platforma kompanije Flix, u središtu je naše ponude vrijednosti i djeluje poput samoojačavajućeg zamašnjaka prilagođenog pružanju najboljih rezultata u klasi i putnicima i partnerima. Pojednostavljeni postupak rezervacije omogućava korisnicima jednostavno kretanje na platformi i u aplikaciji jednostavnoj za korištenje, odabir između visoke frekvencije i gustoće mreže, povoljnih cijena i dosljedne usluge visokog kvaliteta. Od pretraživanja određenog putovanja, odabira veza i pomoćnih usluga u prijevoznom sredstvu do plaćanja putem besprijekorno integriranih rješenja za plaćanje, putnici doživljavaju praktičan sveobuhvatan postupak rezervacije. 

Partneri imaju koristi od pristupa novoj bazi klijenata, dodatnog stabilnog i predvidivog toka prihoda, donošenja odluka omogućenih podacima, optimizirane upotrebe i uštede troškova putem platforme kompanije Flix. Ovi aspekti naglašavaju položaj kompanije Flix kao vodeće kompanije u tehnološkim putnim rješenjima, pružajući neuporedivu vrijednost i putnicima i partnerima. Kako bi se osiguralo pružanje vrhunskog korisničkog iskustva, skalabilnost u aplikacijama umjetne inteligencije i mašinskog učenja jedan je od glavnih strateških prioriteta kompanije Flix.

495+ M

Naš sistem zasnovan na umjetnoj inteligenciji upravlja s više od 495 miliona sjedišta dnevno

1.2 M

Predviđeno je otprilike 1,2 miliona vožnji dnevno

44+ M

Za više od 44 miliona sjedišta cijena se u prosjeku ponovo optimizira svaki dan

Brenovi Grupe Flix

Sa svojim poslovnim modelom učinkovite imovine, Grupa upravlja brendovima okrenutim potrošačima kao što su FlixBus i FlixTrain, Kâmil Koç u Turskoj i legendarni Greyhound u Sjevernoj Americi.

Uprava kompanije Flix

André Schwämmlein, osnivač i izvršni direktor

André Schwämmlein, osnivač i izvršni direktor

Globalno poslovanje i komercijalne funkcije

André Schwämmlein je suosnivač i glavni izvršni direktor (CEO) kompanije Flix. Njegova vjera u alternativni, održivi kolektivni prijevoz nadahnula ga je da razgovara o mogućnosti dereguliranog tržišta sa svojim sadašnjim suosnivačima dok je 2009. bio konsultant u Boston Consulting Group (BCG), nakon čega je osnovao kompaniju Flix 2011. godine. Kao izvršni direktor kompanije Flix, Schwämmlein vodi kompaniju u ostvarivanju vizije kako bi svojim klijentima omogućio da dožive svijet. Pod njegovim vodstvom, kompanija Flix je postala očiti globalni tržišni lider u svim ključnim geografskim područjima i proširila se u brojne zemlje. Također je aktivan član nadzornih odbora kompanija Scout24 SE i ABOUT YOU Holding SE te član zelene stranke u Njemačkoj od 2002. godine.

Daniel Krauss, osnivač i izvršni direktor

Daniel Krauss, osnivač i izvršni direktor

Tehnologija i osobe / Ljudski resursi    

Kao glavni službenik za informiranje (CIO) i glavni službenik za ljudske resurse (CHRO) u kompaniji Flix, Daniel Krauss upravlja tehnologijom i osobama u kompaniji. Zajedno sa svojim suosnivačima razvio je kompaniju Flix kao međunarodnog prijevoznika. Krauss je također investitor i član savjetodavnih odbora u kompanijama kao što su Baby1one i uvex. Uvjeren je da obrazovanje, poduzetništvo i inovativnost mogu značajno unaprijediti društvo. Čest je predavač na Univerzitetu Friedrich Alexander u Erlangen-Nürnbergu i osnivački partner inicijative FightBack, koja promovira promjene prema održivijem društvu. Također je aktivan dioničar u najvećoj njemačkoj nevladinoj organizaciji za poduzetničko obrazovanje, STARTUP TEENS kao i sudioničar i povjerenik Univerziteta CODE. 

Benjamin Gubitz, CFO

Benjamin Gubitz, CFO

Finansijske i pravne funkcije

Benjamin Gubitz se pridružio kompaniji Flix 2015. godine, a u januaru 2025. je preuzeo poziciju glavnog finansijskog direktora u kompaniji Flix. U okviru ove pozicije odgovoran je za sve finansijske i pravne funkcije Flixa. Prije preuzimanja pozicije glavnog finansijskog direktora, Gubitz je radio na različitim višim rukovodećim pozicijama u Flixu gdje je bio odgovoran za kontroling i odnose s investitorima. Tokom svog rada u kompaniji, igrao je ključnu ulogu u dogovaranju različitih krugova finansiranja, izgradio je tim za kontroling grupacije te je radio na različitim projektima spajanja i akvizicije, uključujući kupovinu kompanije Greyhound Lines 2021. godine. Prije Flixa, radio je kao voditelj projekata u BCG-u. Gubitz je doktor političkih nauka.

Max Zeumer, komercijalni direktor

Max Zeumer, komercijalni direktor

Potražnja i nova tržišta

Max Zeumer, komercijalni direktor (CCO), započeo je svoje putovanje u kompaniji Flix početkom 2015. i od tada uspješno upravlja međunarodnim tržištima. Kao komercijalni direktor od aprila 2022, on je vodio globalno širenje s fokusom na Sjevernu Ameriku i tržišta u razvoju kao što su Brazil, Čile i Indija, dok je istovremeno nadgledao funkcije globalnog komercijalnog marketinga i upravljanja prihodima. S raznolikim akademskim iskustvom, uključujući računarske nauke, filozofiju i titulu magistra poslovne administracije stečenu na Columbia Business School, usavršavao je svoje vještine kao konsultant u kompaniji Boston Consulting Group, gdje je ubrzo otkrio svoju strast prema narušavanju tradicionalnih industrija putem digitalizacije. Njegovo opredjeljenje za poticanje saradnje i sinergije preko granica ima značajan uticaj na preoblikovanje globalne industrije putovanja putem digitalizacije.

Fabian Stenger, operativni direktor

Fabian Stenger, operativni direktor

Opskrba i europska tržišta

Fabian Stenger, operativni direktor Grupe, započeo je svoje putovanje u kompaniji Flix 2013. godine, uspješno razvijajući tržište u Njemačkoj, a kasnije i u sjevernoj i istočnoj Europi. Kao operativni direktor od aprila 2022, Stenger danas vodi europsko autobusko poslovanje i nadzire opskrbnu stranu globalnog poslovanja, vodeći mrežno planiranje, upravljanje partnerima uključujući transformaciju voznog parka, operacije i klorisničku podršku. S ranim iskustvom u karijeri u Bain & Co., i akademskim iskustvom s Univerziteta St. Gallen u Švicarskoj, uz više od decenije iskustva u kompaniji Flix, njegovo strateško vodstvo i predanost održivosti pokreću uspjeh kompanije Flix, oblikuju njegovu budućnost i globalni uticaj. 

*Podaci dobijeni iz vlastitog proračuna, analize organizacije atmosfair, UBA 2023, US EPA 2024. Za više informacija pogledajte Flixovu metodologiju izbjegnutih emisija iz 2024. godine.