Ako imaš poteškoća s pristupom našoj internetskoj stranici, onda nazovi +3851 3000803 ili potraži Aplikacija Google Assistant za Flixbus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Otkazivanje i izmjena rezervacije

Promijeni rezervaciju
Informacije o postupku izmjene i otkazivanja rezervacija

Izmjena rezervacije karte

  • Do 15 minuta prije polaska je to još moguće
  • Naknada za otkazivanje po izmijenjenom putovanju i putniku
  • Online ili offline u trgovini naših partnerskih agencija
Kupi karte za FlixBus u jednoj od naših agencija ili na nekom od prodajnih mjesta

Izmjena informacija o putniku

  • Telefonski broj: besplatno
  • Ime: besplatno, osim ako je putovanje u međuvremenu poskupilo
Otkaži rezervaciju pa će ti se novac vratiti u gotovini ili u obliku kupona

Otkazivanje karte

  • U zamjenu za kupon u iznosu cijene karte s odbitkom naknade za otkazivanje po izmijenjenom putovanju i putniku
  • Online ili offline u trgovini naših partnerskih agencija

Izmijeni rezervaciju / Otkaži kartu

Izmjena rezervacije / otkazivanje karte: kako se to radi?

Do kada mogu izmijeniti ili otkazati svoju rezervaciju?

Svoju rezervaciju možeš izmijeniti ili otkazati najkasnije 15 minuta prije polaska na internetu ili u jednom od naših prodajnih mjesta za karte / našim putničkim agencijama.

Kako da izmijenim svoje podatke o putu?

Nakon rezervacije, svoj broj telefona možeš besplatno ažurirati na portalu za izmjenu rezervacije. 
Izmjena imena putnika također je besplatna, no u tom slučaju moraš platiti razliku u cijeni ako je karta u međuvremenu poskupila.
U oba slučaja ćeš dobiti novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije.

Kako da izmijenim svoju rezervaciju?

Ako želiš izmijeniti rezervaciju, potrebno je napraviti sljedeće:
Provjeri da li je dostupna tvoja željena linija.
Otkaži prethodnu rezervaciju i dobit ćeš kupon koji možeš iskoristiti za novu rezervaciju.
Rezerviši novo putovanje i iskoristi svoj kupon. Zatim ćeš dobiti novu potvrdu rezervacije i novi broj rezervacije. Ako je cijena nove rezervacije veća od vrijednosti kupona, morat ćeš platiti razliku.
Imaj na umu da se za svaki postupak otkazivanja naplaćuje naknada za svakog putnika i svako putovanje u vidu naknada za otkazivanje.
Ta naknada bit će navedena u postupku otkazivanja.

Kako da otkažem rezervaciju?

Rezervaciju možeš otkazati na našoj web stranici u rubrici „Izmijeniti / otkazati rezervaciju” ili na našim prodajnim mjestima / u putničkim agencijama najkasnije 15 minuta prije polaska, nakon čega ćeš dobiti kupon u iznosu prvobitne rezervacije uz odbitak naknade za otkazivanje po putniku i putovanju.
Iznos će ti se prikazati u postupku otkazivanja.
Kupon važi 12 mjeseci i može da se koristi više puta dok se iznos potpuno ne iskoristi. 

Nema odgovora na tvoje pitanje? Ako imaš dodatnih pitanja, pogledaj našu stranicu s čestim pitanjima ili se obrati službi za korisnike.