Upravljaj mojim rezervacijama

Upravljaj mojim rezervacijama je platforma na kojoj možete lako upravljati svim detaljima o rezervacijama i putovanju i preuzeti svu dokumentaciju i karte za ukrcavanje.

Na platformi Upravljaj mojim rezervacijama možete:

Urediti podatke o putniku i kontaktu

Želimo da osiguramo da su vaši kontakt podaci ažurirani, tako da su sve promjene besplatne. Ne zaboravite dodati svoj broj telefona kako biste mogli primati ažuriranja putovanja putem SMS-a.

Da biste uredili ime putnika, kliknite na „Uredi / Ukloni putnike".
Da biste uredili kontakt detalje glavnog putnika, kliknite na „Uredi podatke za kontakt".

Ako postoji razlika u cijeni karte u odnosu na originalnu rezervaciju, možda ćete morati platiti za uređivanje podataka o putnicima. Ulaznice su neprenosive; da biste uklonili putnika, označite „Otkaži putovanje(a)".

Zakažite putovanje na novi datum ili vrijeme

Za promjenu datuma ili vremena svog putovanja kliknite na „Promjeni datum/vrijeme polaska" i potvrdite novi odabir.. Imajte na umu da vrijeme polaska mora biti +15 min od trenutka vaše potvrde. Da biste odabrali novu destinaciju polaska ili dolaska, morate otkazati svoje putovanje i rezervirati novo.

Ovisno o novom putovanju, možda ćete morati platiti razliku u cijeni ili ćete dobiti povrat novca ako je novo putovanje jeftinije. Možete odgoditi samo jedno putovanje.

Promjena/dodavanje sjedišta i dodatnog prtljaga

Možete rezervisati svoje mjesto za dodatnu udobnost ili se pobrinuti da svi sjedite zajedno u slučaju grupne rezervacije. Također možete dodati novi čekirani ili poseban prtljag u bilo kojem trenutku.

Sve promjene ovise o dostupnosti ovisno o putovanju.

Otkažite rezervaciju

Ako morate da otkažete svoje putovanje ili dio putovanja, opcije povrata će biti ponuđene u skladu s uslovima na tržištu na kojem putujete.

Za otkazivanje cijele rezervacije ili dijela putovanja kliknite na „Otkaži putovanje(a)".
Da biste uklonili putnike iz svoje rezervacije, kliknite na „Uredi / Ukloni putnike".
Za otkazivanje dodanih sjedišta ili prtljage kliknite na „Otkaži prtljag/dodatni prtljag".

Svoju kartu možeš otkazati do 15 minuta prije polaska i dobiti puni ili djelomični povrat novca u obliku vaučera. Našu Politiku otkazivanja provjeri ovdje.

Upravljaj kašnjenima i otkazivanjima

Ako je Flix otkazao vašu vožnju ili je odgovoran za značajno kašnjenje prilikom polaska, možete imati pravo na sljedeću podršku. Opcija Upravljaj mojim rezervacijama omogućava ponovno zakazivanje druge vožnje Flixom besplatno ili obradu povrata novca, u skladu s odredbama tržište u kojem putujete.