Upravljaj mojim rezervacijama

Upravljaj mojim rezervacijama je platforma na kojoj možete lako upravljati svim detaljima o rezervacijama i putovanju i preuzeti svu dokumentaciju i karte za ukrcavanje.

Želimo da osiguramo da su vaši kontakt podaci ažurirani, tako da su sve promjene besplatne. Ne zaboravite dodati svoj broj telefona kako biste mogli primati ažuriranja putovanja putem SMS-a.

Ako postoji razlika u cijeni karte u odnosu na originalnu rezervaciju, možda ćete morati platiti za uređivanje podataka o putnicima. Ulaznice su neprenosive; da biste uklonili putnika, označite „Otkaži putovanje(a)".

Imajte na umu da vrijeme polaska mora biti +15 min od trenutka vaše potvrde. Da biste odabrali novu destinaciju polaska ili dolaska, morate otkazati svoje putovanje i rezervirati novo.

Ovisno o novom putovanju, možda ćete morati platiti razliku u cijeni ili ćete dobiti povrat novca ako je novo putovanje jeftinije. Možete odgoditi samo jedno putovanje.

Ova promjena će se smatrati otkazivanjem i u skladu s našim Pravilima primijenit će se naknade.

Možete rezervisati svoje mjesto za dodatnu udobnost ili se pobrinuti da svi sjedite zajedno u slučaju grupne rezervacije. Također možete dodati novi čekirani ili poseban prtljag u bilo kojem trenutku.

Sve promjene ovise o dostupnosti ovisno o putovanju.

Ovdje ćete pronaći sve informacije i opcije za otkazivanje rezervacije. Možete otkazati cijelo putovanje ili pojedinačna putovanja, ukloniti putnike iz rezervacije i otkazati sjedišta ili dodatni prtljag.

Naknada za otkazivanje se može primijeniti na sva otkazivanja izvršena u roku od 30 dana prije polaska mogu (prikaz po stavkama možete pronaći ovdje).

Ako je Flix otkazao vašu vožnju ili je odgovoran za značajno kašnjenje prilikom polaska, možete imati pravo na sljedeću podršku. Opcija Upravljaj mojim rezervacijama omogućava ponovno zakazivanje druge vožnje Flixom besplatno ili obradu povrata novca, u skladu s odredbama tržište u kojem putujete.